Критерії оцінювання
ПРО ОРГАНІЗОВАНЕ ЗАВЕРШЕННЯ 2020/2021 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ
Загальні критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти
Орієнтовні вимоги до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи
(Додаток до наказу МОН України від 19.08.2016 №1009)
Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти тут
{Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства освіти і науки № 1009 від 19.08.2016}
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти (наказ МОНМС від 13.04.2011 р. № 329)
Оцінювання учнів 1 класу (листи МОНУ від 18.05.2018 р. №2.2-1250 та від 21.05.2018 р. №2.2-1255)
листи МОНУ від 18.05.2018 р. №2.2-1250 та від 21.05.2018 р. №2.2-1255)
Види оцінювання навчальних досягнень учнів (наказ МОН №371 від 05.05.2008 р.) ІІ. Критерії, правила і процедури оцінювання діяльності педпрацівників закладу Атестація педагогічних працівників (наказ МОН № 930 від 06.10.2010 р. «Про затвердження Типового положення про атестацію педагогічних працівників») Підвищення кваліфікації педагогічних працівників (наказ МОН №36 від 15.01.2018 р. «Про затвердження Типової освітньої програми організації і проведення підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладами післядипломної педагогічної освіти») Сертифікація педагогічних працівників (Положення “Про сертифікацію педагогічних працівників”, затверджене постановою КМУ №1190 від 27.12.2018 р.) Професійний стандарт "Вчитель початкових класів ЗЗСО" (Наказ міністерства соціальної політики України від 10.08.2018 р. №1143) ІІІ. Критерії, правила і процедури оцінювання діяльності керівника закладу Повноваження керівника закладу освіти (СТАТТЯ 26 ЗУ «ПРО ОСВІТУ»). Типове положення про вибори керівника ЗЗСО (наказ МОН 28.03.2018 р. № 291)